Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Atslēgvārdi
Atvērts Latvijas jauno modes mākslinieku showroom veikals
Publicēts 17. jūnijā, 2009.
No 15. līdz 21. jūnijam tirdzniecības centrā „Domina” ikvienam ir iespēja apmeklēt showroom veikaliņu, kurā var aplūkot un iegādāties Latvijas jauno modes mākslinieku veidoto apģērbu kolekcijas.

„Atskatoties uz aizvadītās nedēļas modes skati, kas notika Vidzemes tirgus gaļas paviljonā, varu teikt, ka cilvēku interese par latviešu modes mākslinieku darbiem ir ļoti liela, taču reizēm pieviļ latviešu kūtrums, tāpēc videi ir jābūt pietiekami intīmai, harmoniskai un vienlaikus ērti pieejamai – tādai, lai dizaineris un viņa klients justos brīvi. Ņemot vērā, ka lielveikali ir kļuvuši par mūsu dzīves ritma sastāvdaļu, tas ir tikai loģiski – izveidot showroom veikaliņu tieši Dominā, kura kā modes preču lielveikals spēj sniegt pietiekami atbilstošu atmosfēru, lai abas puses justos ērti,” skaidro projekta organizatore, jaunā modes māksliniece Elīza Ceske.

 

Visas nedēļas laikā showroom veikalā būs apskatāmas dažādas jauno modes mākslinieku veidotas kolekcijas – no ikdienā valkājamās modes līdz pat avangarda stila paraugiem un spilgti konceptuāliem tērpiem. Showroom būs pārstāvēti tādi jau atzinību guvuši dizaineri kā Indra Miklāva, Artis Štamgūts, Vita Radziņa, Elīza Ceske, Agnese Narņicka, Dace Krieviņa Bahmane, Mila-Ludmila Kruglika, Dana Ivanova, Inga Tauriņa, Marta Toča, Inga Šulce, Ieva Janelsiņa, Liene Subatiņa u.c. talantīgi mākslinieki.

 

Showroom telpā būs eksponētas arī jauno talantīgo gleznotāju Neonilas Medvedevas, Zanes Balodes, Kristīnes Avotiņas un grafiķa Svena Kuzmina gleznas un Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļas absolventu video un animācijas darbi. Apmeklētājiem orientēties mākslas un modes pasaulē palīdzēs mūziķi no ekscentriskās grupas “Triānas parks” – dziedātāja Agnese Rakovska un bundzinieks Edgars Viļums, kas šoreiz iejutīsies pārdevēju lomā.

 

„Laikā, kad ekonomiskā situācija ir sarežģījusies, vēl jo izteiktāka kļūst nepieciešamība atbalstīt vietējos ražotājus, uzņēmējus un talantīgus cilvēkus ar labām idejām. Modes un mākslas industrijas ir vienas no tām, kas šā brīža situācijā spēj radīt produktus ar augstu pievienoto vērtību, un tāpēc ir būtiski radīt to attīstību stimulējošu vidi, ko mēs arī cenšamies panākt, sadarbojoties ar jaunajiem Latvijas modes māksliniekiem un nodrošinot tiem vietu savu darbu eksponēšanai,” stāsta Baiba Gercāne, t/c „Domina” sabiedrisko attiecību vadītāja.

 

Tirdzniecības centra „Domina” īpašnieks ir vācu uzņēmums „KanAm Grund Kapitalanlagegesellschaft”. Centra pirmā kārta tika atklāta 2003. gadā. Pašlaik „Domina” ir lielākais šāda veida centrs Latvijā, tā kopējā platība ir 110 000 m2. Tirdzniecības centrs „Domina” ir viena no vadošajām Rīgas modes preču tirdzniecības vietām, tajā darbojas gan Baltijas tirgū jau pazīstami mazumtirgotāji, gan tādi, kas Latvijā ienākuši un darbu uzsākuši tieši „Domina”.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: